niedziela, 11 października 2015

CIACH CIACH, czyli o pierwszej wizycie u fryzjera dziecięcego

 
 

Wizytę u fryzjera planowaliśmy już od dawna - włosy Jaśka rosły i rosły coraz bardziej wchodząc na oczy, a tymczasem zbliżały się chrzciny. Zabrakło jednak czasu na wyprawę do Portu, gdzie działa polecany mi przez koleżanki "Fryzjerek", zaś próba skrócenia włosów u zwykłego fryzjera nie udała się. Ostatecznie, niezbyt precyzyjnie, sama ciachnęłam mu grzywkę, w domu podczas jedzenia i w takiej to fryzurze "na garnek" Jasiu przywitał pierwszy roczek. Wizytę o fryzjera odłożyliśmy na "przy okazji". I taka szansa wreszcie nadeszła, kiedy to udaliśmy się na wyprawę do nowo otwartej galerii handlowej "Sukcesja". Przechadzając się między wciąż zamkniętymi butikami, natrafiliśmy na "CIACH CIACH" - fryzjera dla dzieci i dorosłych. O naszej wizycie i jej efektach przeczytacie w niniejszym poście :)



U Fryzjera byliśmy jedynymi klientami. Powitały nas dwie uśmiechnięte Panie, które najpierw wypytały w jakim Jasiu jest wieku i czy już był wcześniej strzyżony. Gdy okazało się, że to jego pierwsza wizyta, jedna z pań tajemniczo zniknęła na zapleczu, a druga zaprosiła nas na fotel. Do wybory mieliśmy aż trzy autka, zdecydowaliśmy się na model czerwony :) Na zachętę Pani uruchomiła muzyczkę w autku i dała Jasiowi chwilę czasu na oswojenie. Już po chwili nasz syn sam wciskał klakson i z radością trzymał kierownicę. W międzyczasie fryzjerka założyła mu fartuch i zabrała się do pracy. Jasiu niezbyt przejął się tym, że ktoś mu coś robi przy głowie - chyba był zbyt zaabsorbowany autkiem, wielkim lustrem i balonami, które były porozrzucane wokół. Przydał się też chrupek, którego od czasu do czasu podgryzał. Lekko się zdziwił, gdy zabuczała maszynka do włosów, ale i ta operacja przebiegła pomyślnie. Kilka minut później jego włosy zostały w pełni ujarzmione :)

 

Już mieliśmy płacić (koszt takiej usługi dla dziecka to 33 zł), kiedy mój wzrok padł na cennik.


Okazało się, że dopłacając zaledwie 17 zł, ostrzyc się może także mój mąż (tzn. mogłam i ja, ale spod nożyczek wyszłam zaledwie tydzień wcześniej). Postanowiliśmy skorzystać z okazji, tym bardziej, że w lokalu znajdował się kącik dla dzieci więc było czym zająć młodego. Także tym razem mój partner wskoczył na fotel (dla odmiany zupełnie zwykły), a Jasiu wylądował a krzesełku przy stoliku i przez 15 minut z zapałem bawił się kredkami (a mama kolorowała obrazki :)

 

Na zakończenie wizyty Jasiu otrzymał "Dyplom pierwszego strzyżenia (trafi do naszego "pudełka wspomnień") wraz z małym puklem włosów (pewnie kiedyś powie "ojej, jakie miałem jasne włosy!". Albo ciemne - zobaczymy co wyrośnie na tej głowie..).
 
 

 


Efekt wizyty był taki:


Jak dla mnie super :) Męża fryzura też się udała więc możemy polecić :) Aha, jeśli zbierzecie 6 stempelków za strzyżenie, siódma usługa będzie gratis.

Na zakończenie kilka szczegółów technicznych:

Fryzjer Dziecięcy CIACH CIACH mieści się w Centrum Handlowym SUKCESJA (ul.Politechniki 1)i jest czynny w godzinach 10:00-22:00 (Pn-Sob) i 10:00-21:00 (Ndz). Umawiać można się telefonicznie pod numerem 519-088-696, albo iść na spontana tak jak my :) Powodzenia!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz