czwartek, 31 marca 2016

Kto pierwszy ten lepszy, czyli o rekrutacji do łódzkich żłobków


Drodzy rodzice! Już 1 kwietnia startuje rekrutacja do żłobków państwowych w Łodzi. Nauczona doświadczeniem z zeszłego roku radzę wam, aby zapisać swoje dzieci 1 kwietnia i to najlepiej z samego rana (tzn bądźcie pod żłobkiem o godzinie rozpoczęcia pracy Pani kierownik, zwykle jest to 7:30) - zwiększy to wasze szanse dostania się do wybranej placówki. 


W przypadku żłobków nie ma określonych jasnych kryteriów przyjmowania dzieci (pierwszeństwo maja jedynie dzieci, których rodzeństwo uczęszcza do tego samego żłobka i samotni rodzice) - decyzje podejmuje kierownik oddziału. Czasem liczy się wiek dziecka, czasem miejsce zamieszkania, ale najczęściej (podobno) kolejność zgłoszeń. Nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno w ubiegłym roku na Gogola (Widzew) kolejki tworzyły się już bladym świtem. 

1 kwietnia 2015 około godziny 10 zadzwoniłam do żłobka nr 23 na Tarzańskiej 27/29 (gdzie obecnie Jasiu chodzi - polecam) - chciałam tylko zadać kilka pytań i umówić się na zwiedzanie. Tymczasem usłyszałam od Pani kierownik, że jeszcze są miejsca, ale najlepiej gdybym przyjechała dziś lub najpóźniej jutro.. Oczywiście od razu wsiadłam do auta i ruszyłam w drogę. Najpierw wypisalam dokumenty, a potrm poszlam oglądać oddział.

Dlatego moja rada taka - nastawcie jutro budziki i uderzajcie do żłobków! Trzymam kciuki, dajcie znać gdzie zapisaliście swoje pociechy.

Tymczasem rodziców przyszłych żłobkowiczów zapraszam do zeszłorocznego posta o Adaptacji do żłobka w 7 krokach (LINK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz